Michal Pecek's portfolio

Michal Pecek's portfolio
MP Foto portfolio

piatok 1. apríla 2011

Prvý

  Tak je prvého apríla a mne to príde ako vhodný dátum na štart blogu. Po prečítaní nadpisu tohto príspevku asi nikoho neprekvapí keď poviem  že nemám žiadne skúsenosti s písaním blogu. A vôbec s písaním to u mňa nikdy nebolo slávne. (Som si istý, že moja učiteľka slovenčiny z gymnázia si na mňa doteraz pamätá). Takže majte so mnou trošku strpenia, sľubujem že sa budem snažiť. :-)

  Na začiatok by som sa mal asi predstaviť. Volám sa Michal Pěček a som fotograf. Zameriavam sa hlavne na fotografiu interiérov a architektúry. V tomoto blogu by som chcel zdielať svoje postrehy, názory, tipy a kadečo iné ohľadom techniky fotenia, úpravy fotiek a všeobecne fotografie. Ak niekoho zaujíma niečo špecifické tak mi dajte vedieť v komentároch pod článkom.
 
   Viacej o tom čo a ako fotím môžte vidieť na www.mpfoto.sk



Zatiaľ to je všetko, nabudúce už budem písať o fotení.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára