Michal Pecek's portfolio

Michal Pecek's portfolio
MP Foto portfolio

utorok 17. mája 2011

Fotka týždňa. Kilkenny

Tak tu máme pre zmenu niečo osviežujúce. Pred pár dňami som fotil jeden podnik, a chcel som okrem interiéru odfotiť aj niečo trošku špecifické. Pri pohľade na pípu sa mi rozsietila žiarovka v hlave. Tu čapujú Kilkenny!

 Tak som poprosil majiteľa či by nemohol jedno načapovať. Za pár minút som ho mal na pulte. Nasvietenie zadnej a bočnej steny som mal už nastavené z fotografií interiéru takže zostával len ten pohár.  Postavil som blesk Sigmu 500DG asi 2 metre do prava od piva do výšky barového pultu a trošičku za pohár aby som nevidel priamy odraz záblesku na pohári. Znížil som výkon blesku na 1/8 a clonu na f4,5 aby som pozadie mierne rozostril. To je všetko. Jednoduché rýchle, ani pena nestihla spadnúť.


P.S.
To pivo som samozrejme nevylial. Našťastie sa v Rakúsku jedno pivo za volantom toleruje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára