Michal Pecek's portfolio

Michal Pecek's portfolio
MP Foto portfolio

pondelok 27. júna 2011

Fotka týždňa. ALO diamonds

Dnes tu mám niečo trošku zaujímavejšie ako obyčajne. Žiadne kúpeľne, obývačky alebo spálne, ale obchod. Aj keď ALO diamonds by som asi nemal nazývať obchodom.  Je to oveľa viac ako obchod. Vstúpiť do ALO diamonds showroomu je proste luxusný zážitok.  Hneď pri vstupe vás ohromí kombinácia tmavých farieb, zrkadiel a žiarivých vitrín plných šperkov. No proste "raj" pre fotografa.



  Obrovské kontrasty sú absolútne mimo schopnosti dnešných fotoaparátov, a každý blesk sa odrazí v sklách a zrkadlách minimálne tri až štyri razy. Ešte že som v mladosti hrával biliard (princíp odrazov je v podstate ten istý ako pri svetle). Takže som použil len dva blesky s dáždnikmi a ešte som na niektorých fotkách ručne skombinoval dve expozície do jednej. Jedna expozícia nastavená na interiér a jedna na žiarivé vitrínky.

  Po nafotení fotiek interiéru som poprosil predavačku či by mi zapózovala ešte na jednu fotku.  Nasvietil som dvoma bleskami záves na pozadí a odfotil "prázdnu" variantu fotky, len záves s vitrínkami. Potom som nofotil sériu fotiek, kde predavačka pózuje pri vitrínke a ja ju dosvetľujem s bleskom v malom "softboxe". Fotoaparát bol na statíve a fotil som diaľkovou spúšťou.
   Vo Photoshope som potom poukladal všetky fotky do vrstiev na seba a z každej fotografie som vybral len časťs predavačkou bez mojej maličkosti a blesku. No a výsledok je tu:





No a ešte pár "normálnych" fotografií z ALO diamond showroomu v Brne v obchodnom centre Olympia.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára